2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Прочетен: 2646 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 15.07.2011 13:52
Локомотивните машинисти от гръцките железници (едно предприятие с чудовищни загуби и на практика съвсем безсмислено, тъй като в континентална Гърция превозите на стоки и пътници са почти изцяло автомобилни) са получавали до 7000 евро на месец, плюс премия за всеки изминат от локомотива километър, както и 420 евро месечно (внимание!!!!) за това, че им се е налагало да си мият ръцете. Отпускът им е бил изчисляван в дни, както е почти навсякъде по света, но техният ден съдържа не 24, а 28 часа!!!!
Куриерите в министерствата са получавали по 290 евро на месец за доставка на документи. Чиновниците, в чиито задължения е влизало правенето на ксерокопия, също са получавали допълнително възнаграждение. В министерството на културата са отпускани допълнителни средства за "представителни дрехи".
Атинските шофьори на автобуси получавали допълнително 310 евро месечно, ако идвали навреме на работа, като времето от къщи до работа и обратно се включва в работния ден.
Чиновниците също са получавали премия за "своевременно" идване на работа, като това не означава, че са били длъжни да се явят точно за началото на работния ден.
Забавно е, че на водачите на служебни дизелови автомобили е начислявана премия от 25 евро за "загряване" на двигателя, при условие, че от сума години дизеловият двигател се пали с едно завъртане на ключа.